Post by kiasitemphoton on Feb 17, 2022 8:34:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger tokens ▞▞▞
▞▞▞ Wild Castle TD - Grow Empire 2022 version ▞▞▞
Solar Smash असल की नकल वाले गेम tto
Jeg spiller på en OnePlus 7t og skærmens kanter er skåret af, jeg ændrer min vurdering til 5 stjerner, når den er rettet
Løs det venligst. Jeg har brug for det. Jeg kan ikke kræve belønning
Ville have bedømt 5 før opdateringen.
dårlig grafik
Ganske afbalanceret spil. Jeg føler, at den konstante stigning i Auto Battle-omkostningerne er lidt hård. Jeg var nødt til at sætte alle 20 af mine første niveau op i guldbonus og bruge størstedelen af mit guld til at købe guldforøgelsesudstyr, før jeg begyndte at se et mere afbalanceret indkomst/AB-købsforhold for at gøre nogen væsentlig forskel. Den eneste måde at undgå dette på er at købe AB-tid med rigtige penge. Også med den passive guldindkomst påløber den ikke, mens den er offline. Bedømmelsen forbliver på 3 stjerner indtil videre.
Spillet er et okay venteværelsestilspil. Det er en smule gentagne og et åbenlyst kontantgreb, men gratis kan jeg ikke klage så dårligt.
Simpelt, men MEGET vanedannende spil med skjult dybde. Butikkens ting er heller ikke for i dit ansigt. Elsker det!
Et fantastisk sjovt spil, men den spiller, du har vist på billedet af spillet, er der ikke, og giv venligst flere stedhelte, så jeg vil give 5 stjerner og stederne i byerne
Stjal mine penge. Fik en 9,99 $ pakke fik aldrig varerne.
Godt spil . . Bliver kedeligt
Spil kunne være sjovt, men ingen måde at lave guld offline på, ingen mulighed for automatisk genafspilning af niveauer, og spillet er ekstremt gentagne. De siger også, at du kan samle over 60 helte, det er en direkte løgn, der er kun 20.
Anyway at få tokens gratis? Bare fortsæt med at blive slået, da jeg skal promovere.. stor skam begyndte at kunne lide spillet! Nu for at gå et andet sted hen.
Apps vist i annoncen downloader sig selv automatisk uden din tilladelse, uden dit samtykke. På denne måde stiger antallet af downloads vist på forsiden sig selv. Fantastisk.......ja!!!
Wild Castle TD - Grow Empire Árkádjátékok jki
Det er et godt spil at spilde din tid. Men det er ved at blive kedeligt. Hele verden og spillet er gentagne og er ikke et inaktivt spil. Guldarbejderen virker kun, når du er aktiv, du skal stadig aktivere specialangrebet for at gentage niveauet, og det er svært at opgradere i det senere spil, fordi pengene er små, og opgraderingen er dyr. Lige meget hvilken helt du bruger, er der ingen anderledes strategi, kun forskellig magt. Annoncer generer slet ikke, men du vil se det meget for at få lidt penge at bruge.
Super fedt spil!
Jeg elsker virkelig dette spil, men der sker noget. Mens jeg spiller spillet, lukker jeg ned, fordi min telefon er lav, efter at jeg har opladet min telefon helt, åbner jeg spillet, og når jeg åbner det, STARTER jeg PÅ NIVEAU 1!!! Før det er jeg på bølge 53, hvorfor blev jeg så et niveau 1, så hjælp mig, jeg elsker virkelig dit spil, men hvorfor skete dette for mig!!
I starten var det sjovt, men efter et stykke tid bliver det kedeligt og ensformigt. Det samme igen og igen. Også, når du opgraderer ting, bemærker du ikke rigtig noget, fordi fjenden også bliver stærk. Kan ikke se meningen.
p2w
Gentagende, bliver kedelig, når du fuldfører alle koloni-/udfordringsmissionerne
tjek venligst min konto eyf624 jeg opgraderer og opgraderer, men min base forbliver den samme, jeg tror det er en fejl, fordi slottet ikke ændrer sig længere og min by. med et niveau 100 slot stadig træ og ændrer sig ikke fra niveau 50? ok, jeg vil spille i 2 dage, og jeg vil bare opgradere mit slot, hvis min by og borg udvikler sig, vil jeg give dig 5 stjerner.
Wild Castle TD - Grow Empire آرکید pqr
Dybest set er dette Growth Castle TD, men med bedre grafik. Stadig sjovt at lege, fantastisk når du sidder fast på toilettet.
Ikke så sjovt
Simpelthen dårligt. Ligesom der er en hel masse spil af samme genre, der brugte mindre plads, grafik og alt muligt andet og også meget bedre.
Kedelig
Det er et barnligt spil.
Meh
Godt, men bliver gentaget. Bedste tidsdræber i 2-3 dage.
Spiller meget godt og er meget sjovt og kan være lidt vanedannende, når du opgraderer dit forsvar, men du indser hurtigt den konstante slibning efter guld bare for at have nok til at købe en opgradering på en helt.. Det er ikke et godt spil, og jeg vil ikke anbefale nogen at spille det.
Jeg elsker dette spil
Wild Castle TD - Grow Empire Arcade gox
Hvis bare dev'er lyttede til fanbasen. Din seneste opdatering har bogstaveligt talt ændret den mana, der er modtaget pr. slotopgradering, såvel som den mana, der bruges af hver klasse. Ved at afspille et niveau igen og bruge alle mine helte kunne jeg overleve ved bølge 25.000 (top 6) og have omkring halvdelen af min mana tilbage. Efter opdateringen bruger jeg nu al min mana halvvejs gennem kampen og kan næsten ikke afspille en scene nu, hvilket fuldstændig stopper mine fremskridt nu i spillet. Det er normalt en god ting at lytte til de mennesker, der spiller dit spil mest, men jeg har aldrig set nogen aktivitet på din egen subreddit, som du har oprettet. Denne opdatering er falsk, de opgraderinger, du nu tilbyder, er så afgrundsdybende. Hvis du spiller dette spil i mere end en uge, bliver det ekstremt kedeligt, og udviklerne fraråder tilsyneladende aktivt at spille i lange perioder, eller vil bare have dem til at smide penge efter dem til IAP. Det er IKKE sådan du laver et videospil. Som udvikler selv kan jeg ikke fatte din begrundelse for de ændringer, du foretager i dette spil. Det er klart, at du ikke laver nok spiltest, eller tror ikke, at dine spillere tænker så meget ind i spillet, som de gør.
virkelig sjovt ingen forsinkelse ingen $ ingen fejl ingen klager
Ikke nok helte ... burde være mere de 8
Du kan ikke rigtig komme videre uden at bruge penge. Det var sjovt at starte med, men når du er over niveau 300, har du brug for de lilla ædelstene for at komme videre, og det kræver penge eller masser af slibning
Seneste opdatering fjernede en masse fordele, som spillere havde opnået, især talenter, uden kompensation. Det er ikke værd at bruge penge på et spil, der er til ulempe for langtidsspillere uden kompensation.
Dens ligesom vokse slot, bogstaveligt talt opkaldt det efter spillet. Grafikken er fin, systemet er dårligt. Heltene mangler unikke færdigheder, AoE for overflødig. Archer by og slottet er kliché, tilføj noget andet for at opgradere; Fælder eller noget. Jeg håber ikke meget med dette spil, men dette er min anmeldelse. Jeg afskrækker ikke nogen til at spille det, som ikke har spillet grow castle. Denne har en masse manglende ting, der kan gøre den mere kompleks. Som en kaffe uden fløde eller sukker. Du bør tilføje eller ændre navnet.
Kedelig autoplay. Ingen dygtighed overhovedet.
Meget nemt, men godt opsat spil, flot lige frem og let at lære mekanik. Dejlig glat grafik og gameplay.
1. 3 time er ok. Så er gårdspil eller se annoncer for at få penge til at opgradere. Reducer til 2 stjerner.
Det er et godt spil indtil videre
Sødt spil. Jeg kom op på niveau 385, men spillet skalerer så stejlt op, at det går i stå. Dette er, hvad der sker, når et spil løber tør for ideer og forsøger at holde dig rundt for disse annoncer. Jeg fik mine bueskytter til niveau 760. Det ville tage 48+ timers nonstop bølgefarm at opgradere mine bueskytter til den næste farve. Udviklere kan overveje at justere belønningsskalaen igen. Når skalaen er for stejl som denne, standser den momentum. Jeg kan ikke fatte landbrug i 300 timer for at få Excalibur.
Ikke det store spil, man kunne mærke, at det var lidt forhastet. Det er meget laggy og glitchy, især når du kæmper og går 2x hastighed, og jeg tror ikke engang 2x hastighed virker. Når du ser annoncerne, får du nogle gange ikke belønningerne, eller belønningerne kommer gerne 2 minutter senere. Det er ret svært at drive farm, når du er i de tidlige stadier, hvilket kan få folk til at være uinteresserede og forlade spillet. Det har et godt koncept og er bedre end de andre typer spil som dette, men det er alt for buggy.
Wild Castle TD エンパイアを構築 アーケード wii
Hurtig lidt tankeløs sjov. Lige startet, men ingen betalingsmur indtil videre